wie is wie

Toen in 1996 Dolly het schaap gekloond werd, stond Heerko vooraan in de rij. Hieronder vergaderen de Marketing en Communicatie Specialist, de Sr. Art- Director, de Graphic Designer, de Creative front-end developer, de Growth marketeer, de CRO-consultant en de Display Advertising Consultant, al weet de laatste nog niet zeker of de functieterm Search Advertising Consultant Social Media niet beter bij hem past; puntje voor de vergadering. De meeste Heerko’s weten zelf nieteens wat hun funtie inhoudt, toch wordt het werk wat bij de functie past gedaan. In Slum City is de inhoud belangrijker dan de functienaam.

De Heerko's weten best waar ze het over hebben. Aan de muur hangt (met Pritt buddies) een Bachelor in Marketing en Communicatie, een cum laude diploma van de Kunstacademie en een Master in Psychologie. Heerko's gedijen het beste aan de actieve en uitvoerende kant, met de neus op de tekentafel. Oftewel, de kant waar er iets gemaakt moet worden. Heeft u vooral de behoefte om eerst uw marketingplan tegen het licht te houden? Rij dan op uw weg naar Slum City even langs www.changementcommunicatie.nl in Groningen.

Tarieven

Een Heerko kost geld, maar nooit meer dan de tijd die hij er aan heeft besteed. Dus als uw complete billboard campagne binnen twee uur gepiept is, dan zit u voor een dubbeltje op de eerste rang.
Wat betreft ons uurtarief... We zijn een hecht team en dus heeft iedere Heerko hetzelfde uurtarief. En omdat het noemen van een uurtarief op je website heel transparant en schappelijk lijkt, doen wij dat ook: 90 euro. Maar... zonder meer informatie over het aantal uren dat wij of onze concullega’s met de klus bezig zijn is het heel lastig om onze prijs te vergelijken met die van andere bureaus. Daar zit precies het verschil tussen de cowboys in de markt en Lucky Luck: pas als je sneller werkt dan je eigen schaduw, word je voor de klant alsmaar interessanter.